Strandgasten bij de Kwade Hoek

Rond deze tijd zullen er nu wel veel wintergasten zijn. Dan zijn de kustgebieden natuurlijk leuk om te kijken of ze er al zijn. De Kwade Hoek op Goeree-Overflakkee is een breed strand met duinen en achterland waar altijd veel te zien is.

Misschien wel weer de “winterstranddrie” Sneeuwgors, Ijsgors en Strandleeuwerik. Het is wel een stuk lopen naar het strand en kan dan al venijnig koud zijn. Trek goede schoenen aan en doe een warme winterjas aan.

Niet-leden zijn van harte welkom om de sfeer van de vereniging te proeven. Je hoeft geen vogelkenner te zijn om mee te kunnen. Ervaren vogelaars zijn aanwezig om je te helpen.

Aanmelden: bij Hans Zevenbergen, via telefoon of appje: 06-53366651

Datum & tijd
zo 3 november 2024 van 9:00 tot 16:00
Vertrekplaats

Vertrek: 9:00 vanaf het Shell station aan de Holysingel te Vlaardingen of in overleg met Hans Zevenbergen.