Natuurcafe over de Glorietijd van de Rietputten

Tussen Vlaardingen en Maasluis ligt het natuurgebied De Rietputten. Het gebied is geliefd bij natuurliefhebbers en vooral vogelaars zijn er vaak te vinden. Je kunt er heerlijk wandelen en vogels zoals de blauwborst, roerdomp en baardmannetje spotten. Helaas worden de Rietputten momenteel verstoord door de aanleg van de Blankenbergtunnel.

Onze gastspreker is Loek Batenburg en hij zal over de glorietijd van de Rietputten vertellen. Loek is erelid van onze vereniging en heeft veel voor de natuur in onze omgeving èn voor onze vereniging gedaan.

Kom luisteren! De toegang is gratis en aanmelden is niet nodig. Als bijdrage in de kosten vragen we € 2,- voor een kopje koffie/thee. (2e kopje is gratis). Let op: dit keer starten we om 10.30 uur.

Elke eerste zaterdagochtend van de maand is er van 10 tot 12 uur Natuurcafé in de Boshoek in Schiedam. Iedere maand kiezen we een ander thema. We starten meestal met een kopje koffie of thee om met elkaar kennis te maken of om gewoon bij te praten.

Datum & tijd
za 5 oktober 2024 van 10:30 tot 12:30